banner_flexkracht3.jpg

Q & A (Întrebări și răspunsuri)

Este necesar să obtineti o asigurare de călătorie în Țările de Jos?

Aceasta este o opțiune voluntară. Solicitantul este asigurat din prima zi de lucru.

Este posibil să se lucreze cu jumătate de normă / numai la sfârșit de săptămână?

Ofertele și tipul de muncă sunt în mare parte cu normă întreagă și necesită disponibilitate și flexibilitate maximă.

De ce cont bancar are nevoie un angajat?

Agentia nu impune tipul de cont bancar, dar va incurajam sa deschideti unul in Olanda pentru a diminua costurile. Formalitatile pentru acest lucru dureaza foarte putin si se rezolva pe loc, la orice banca locala, dupa ce sunteti in posesia numarului SOFI atribuit imediat dupa semnarea contractului de munca.

Cât este perioada de preaviz?

Vă rugăm să informați întotdeauna în prealabil cu privire la planurile dvs. de a renunta, preferabil cu 2-3 săptămâni înainte, astfel încât agenția sa poata găsi un nou înlocuitor.

Când primesc plata pentru vacanta?

Banii de vacanță se plătesc in 6-8 săptămâni de la ultima plată la sfârșitul lucrării.

Are nevoie un angajat de cunoștințe de limba engleză?

În cele mai multe dintre oferte, limba engleză este necesară la min. A2 / B1 (nivel conversational), cu excepția cazului în care se mentioneaza altfel.

Ce se întâmplă în prima zi de sosire în Țările de Jos?

Toti candidatii ajung initial la biroul HOBIJ din Țările de Jos, unde se pregatesc toate documentele, incluzand semnarea contractului, se face un număr de securitate socială, etc. Apoi candidatul este transportat la unitatea de cazare și informat cu privire la data începerii.

Plateste HOBIJ contribuțiile de pensii?

Da, dupa 6 luni de munca.

Care este perioada minimă de ședere în Țările de Jos?

Este necesara o sedere minima de 6 luni (daca nu este altfel mentionat in oferta).

La ce oră începe si se termina o tura de lucru?

Datorită faptului ca fiecare companie are diferite departamente care încep și termină activitatea la ore diferite, nu există un început și sfârșit de program standard.

Care sunt condițiile de cazare și cum ajungi la locul de muncă?

Există diferite tipuri de cazare: hoteluri pentru angajați, bungalow-uri, vile, apartamente și case (în funcție de specificul companiei si al ofertei). De obicei, camerele sunt pentru 2 până la 3 persoane. Puteti ajunge la lucru cu o bicicletă sau cu un vehicul dedicat (în funcție de distanța până la locul de muncă).

Ce contract se semneaza cu HOBIJ, în Romania și în Țările de Jos?

Un contract de mediere este semnat în Romania, iar contractul de muncă este încheiat la fața locului, în Țările de Jos.

La ce oră trebuie sa ajung în biroul HOBIJ din Țările de Jos?

Biroul olandez este deschis intre 08:30 am - 05:30 pm (de luni până vineri). Prin urmare, vă rugăm, mereu incercati sa ajungeti dimineața, în zilele lucrătoare. În situații excepționale, se pot programa intalniri intre candidat și biroul din Țările de Jos si in afara programului.

Ofera HOBIJ ajutor pentru a obține un număr de securitate socială (BSN)?

Da. Un angajat HOBIJ și candidatul său merg la oficialitatile olandeze pentru a obtine acest numar. Deasemenea, agentia ajuta si atunci cand o persoana are deja un numar BSN, dar nu are niciun document de confirmare. În acest caz, documentul trebuie să fie duplicat (costurile sunt pentru candidat).