Cand se plătește salariul?
Salariul tău este plătit săptămânal. Pe lângă acesta se vor plăti și indemnizația de concediu și orele de concediu extralegale (în total - extra 10,5%).
De ce cont bancar am nevoie?
Agenția nu dictează ce cont ar trebui să ai, dar te încurajăm să deschizi un cont în valută, EURO (în acest fel nu trebuie să plătești costurile de schimb valutar).
HOBIJ plătește contribuții la pensie?
Da, după 6 luni de muncă.
Bonus
• Dacă ai lucrat la HOBIJ timp de 13 săptămâni fără a te raporta bolnav, primești un bonus de 100 EUR net ca mulțumire pentru munca depusă.
• Dacă recomanzi un prieten, primești un bonus de 100 € net, per prieten! Verifică condițiile
aici.
Care sunt condițiile de cazare?
Există diferite tipuri de cazare: case, apartamente, hoteluri pentru angajați, bungalouri (în funcție de firma respectivă și de oferta de muncă). Camerele sunt de obicei ocupate de 2 până la 3 persoane.
Cum ajung la serviciu?
Poți face naveta la serviciu cu bicicleta sau mașina de la HOBIJ (în funcție de distanța până la locul de muncă).
Sunt necesare cunoștințe de limba engleză?
Majoritatea ofertelor necesită limba engleză la un nivel minim de A2/B1 (nivel de comunicare), dacă oferta nu prevede altfel.
Este necesar să închei o asigurare de călătorie în Țările de Jos?
Aceasta este o opțiune voluntară. Ești asigurat din prima zi de muncă.
Este necesar să aveți o asigurare de sănătate în țările de jos?
Da, este! Daca nu ai o asigurare de sanatate, HOBIJ va contracta o asigurare de sanatate pentru tine, de la HollandZorg. Contribuția pentru asigurarea de sănătate este dedusă din salariu și acest lucru îl puteți vedea pe fluturașul de salariu. Suma reținută include deja reducerea pe care o primește HOBIJ la costul asigurării.
Ce contract semnează HOBIJ în țara mea de origine și în Țările de Jos?
Contractul (preliminar – de mediere) este reglementat în țara de origine, în timp ce contractul de muncă olandez este încheiat anterior plecării din țara de origine, în format digital, conform legislației olandeze.
HOBIJ te ajută să obții un număr de identificare fiscală - Sofi (BSN)?
Da. Împreună cu un angajat HOBIJ, veți merge la autoritatea emitentă pentru a obține acest număr. De asemenea, agenția te ajută dacă ai deja un BSN, dar nu ai niciun document justificativ. În acest caz, trebuie să obții un duplicat (contra cost).
Ce se va întâmpla în ziua în care sosesc în Olanda?
Toată lumea trebuie să ajungă la biroul HOBIJ din Olanda, unde sunt făcute toate formalitățile, inclusiv obținerea unui număr de identificare fiscală Sofi etc. Apoi ești dus la cazare și vei fi informat cu privire la data începerii serviciului.
La ce oră ar trebui să ajung la biroul HOBIJ din Olanda?
Biroul olandez este deschis de la 8:30 până la 17:30 (de luni până vineri), însă trebuie să ajungi întotdeauna dimineața, până în ora 10:00 (pentru cei fără BSN) sau până în ora 14:00 (pentru cei ce au deja BSN), doar în zilele lucrătoare.
Este important să agreezi în prealabil, cu recrutorul, ora și data de sosire, astfel încât să putem face planificările necesare, la autorități, la cazare și transport.
La ce oră începe și se termină tura?
Deoarece fiecare companie are departamente diferite, unde programul începe și se termină la momente diferite, nu există ore standard de începere și încetare.
Cât este șederea minimă în Țările de Jos?
Disponibilitatea necesară este de min. 6 luni (cu excepția cazului în care oferta prevede altfel).
Se poate lucra part-time / o tură / doar în weekend?
Ofertele de muncă și tipurile de locuri de muncă sunt în mare parte cu normă întreagă și necesită disponibilitate deplină.
Cât este perioada de preaviz?
Trebuie să anunți în avans dacă plănuiești să demisionezi, de preferință cu 2-3 săptămâni înainte, astfel încât agenția să găsească un înlocuitor.